.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصيه استاندار مازندران به شهرداران

استاندار مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه معابر شهری برای معلولان در برخی شهرهای استان مناسب سازی نشده، اظهار داشت: شهرداری های استان باید در صدور پروانه های ساختمانی مناسب سازی معلولان را جدی بگیرند.

به گزارش مهر، سید علی اکبر طاهایی شامگاه پنج شنبه در جمع مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کارکنان این نهاد در مازندران افزود: متاسفانه از گذشته مکان رفت و آمد معلولان مناسب سازی نشده بود که باید در این زمینه فکری اساسی صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در بازدیدهایی که از فرمانداری های شهرستان ها رفته عدم مناسب سازی این اماکن برای معلولین مورد انتقاد بنده قرار گرفته که فرمانداران باید در این زمینه جدیت داشته باشند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه توجه به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه از کارکردهای مثبت دولت نهم و دهم است، تصریح کرد: بسیاری از خانوارهای بی بضاعت با تسهیلات چهار درصدی صاحبخانه شدند که از برکات جمهوری اسلامی ایران است.

طاهایی با بیان اینکه مددکاری از حرف مناسب و اثرگذار در جامعه است، یادآور شد: تعداد آمبولانس های اورژانس اجتماعی 123 باید در شهرهای استان افزایش یابد.

وی تعداد دستگاه های فعال در استان را 10 مورد ذکر کرد و اظهار داشت: نقش اور‍ژانس های اجتماعی در شهرهای مازندران سبب کاهش آسیب های اجتماعی شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران نیز با اشاره به اینکه ساخت استخر ویژه معلولین در سفر دوم دولت به تصویب رسیده است، اظهار داشت: با مساعدت اساندار و رئیس سازمان بهزیستی به زودی شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ده درصد شهروندان کشورهای در حال توسعه را معلولین تشکیل می دهند افزود: هشت درص4د جمعیت شهرها را معلولین به خود اختصاص می دهند.

به گزارش مهر، همچنین با حضور استاندار مازندران مرکز اورژانس اجتماعی مرکز مازندران با حضور استاندار و نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.